aannalindberg.blogg.se

På väg hem igen!

Kategori: Allmänt

Helluuuh,
Vet att jag är grymt dålig på att uppdatera bloggen, men orkar inte.. Ska försöka att bli bättre nu!
 
Igår bokade jag och pappa min flygbiljett hem över jul, kommer hem den 19 december. Ska bli så skönt att komma hem och ta det lugnt, träffa vänner och kolla tv!!!!!!! Ååååååh vad jag saknar att kolla på tv! Juste, ska äta också! Heheheh....
Har inte bokat flyg för när jag ska tillbaks, blir nog 29/30 december eller något eftersom att jag funderar på att vara här under nyår.
 
Har nyss ätit, satt och diskuterade länge med vår padre om Sverige eller Spaninen är bäst på fotboll... Det hela började med att Ana maria sa att hon såg Zlatans otroliga mål igår och jag fortsätter och skryter lite om att han gjorde alla fyra mål och hon fyller i med att det var mot England!!! Och Pepe sitter och mumlar och säger att Spanien är iallafall bättre och dom har vunnit två gånger eller vad han snackade om.. Hahah! 
 
Nu har det vart fint väder i typ en vecka, är sååååå glad!!! Fast på lördag och söndag ska det regna igen....
Snodde en bild av Maj, så här grymt väder var det igår när vi gick en sväng! Kommer dö när jag ska till Sverige!
Vadå kung?!
 
Haha juste, funderade på en grej som jag har stört mig på ända sedan jag kom hit, i badrummet på ett skåp står det en väckarklocka, först trodde jag att dom bara hade ställt den där men när jag lånade den för jag behövde ha en väckarklocka kom det fort dit en ny! Vad är grejen med väckarklockan egentligen? Ska nog höra imorgon...
 
Godnatt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: